FUCK 2017!

 

Nu har det gått ett tag igen sedan förra inlägget. Mycket mörker och skit har det varit det senaste året och det har ju återspeglats i inläggen från 2017.
Strul med Försäkringskassan, Kronofogden, diskriminering på Birka Cruises och personliga problem har gjort 2017 till ett dåligt år, mycket dåligt. Faktiskt bland de jobbigaste åren jag haft.
Men nu kan jag blicka tillbaka på året och med viss avsky men ändå en underliggande stolthet konstatera att jag lyckades överleva allt det jobbiga.
2018 kommer inte att få förtära mig som förra helvetesåret. Ekonomin är nu stabil, jag säger ifrån mer till idioter som försöker trycka ner mig och självförtroendet är lite bättre.

 

Jag har flera projekt på gång. 6-7 låtar är skrivna (men inte inspelade) till nya albumet,
jag skriver en bok, jag kommer engagera mig politiskt mer under Valåret 2018 och jag kommer att försöka vara mer synlig i sociala medier. Ett par sidopjojekt är också i planeringsstadiet, bl.a. en YouTube kanal och eventuellt en podcast.

 

Dessutom kommer jag att försöka resa runt lite och föreläsa för ungdomar om mobbning, funktionshinder och bemötande i samhället, fast från en annan synvinkel! Håll utkik!

 

Här i bloggen kan ni förvänta er kortare och fler inlägg än tidigare.
Det kommer att bli en massa bullshit och knäppheter, det kommer att bli kloka reflektioner, det kommer att bli en hel del politik, det kommer att bli bittra sågningar av kändisar, musiker, institutioner och företeelser!

 

Kom ihåg, jag blir mer motiverad att fortsätta uppdatera bloggen om jag har 200 läsare än om jag har 2, självklart är det ju så. Så gillar ni det jag skriver, dela och rekommendera!

 

Håll bl.a. utkik efter min kommande serie "Surpittens Mello 2018" i 4 delar, där jag kommer att slakta och förnedra samtliga bidrag i Melodifestivalen 2018.

 

Välkomna tillbaka!

This is Tellus calling.... Good night for now....