Comeback

Jag ska göra ett nytt försök att göra en så kallad "comeback" på bloggfronten. Denna gång en mer öppen och ärlig sådan.


Jag har alltid strävat efter att vara någorlunda korrekt i mina inlägg, de fick endast behandla olika ämnen på en grund och opersonlig nivå. Många av inläggen har endast nafsat lire på de mer djupgående frågeställningarna utan att stöta sig speciellt med någon.

 

Denna gång åker finhandskarna av. Jag kommer vara mer ärlig i mina inlägg. Jag kommer att behandla alla möjliga ämnen och frågeställningar mer ingående och utifrån MITT perspektiv, ingen annans.
Därför kan jag inte poängtera nog att det som kommer att figurera i bloggen är inget annat än mina egna tankar, och dessa är helt oberoende av någon stereotyp livsåskådning, religion eller politisk tillhörighet.
För det kommer att bli mer åsikter, mer livsåskådningar, mer tunga, kontroversiella ämnen, mindre hjärta och smärta.

 

Inläggen kommer till en början automatiskt att länkas ut på min Facebook, men efter ett tag kommer jag att bryta den länken och endast förlita mig på och skriva inlägg för dem som verkligen vill läsa dem, detta för att skona mina vänner från ett bloggbelamrat nyhetsflöde.

 

En sak till. Tycker ni inte om det jag skriver, skit i att läsa det eller kommentera i bloggen (inte på Facebook). Håller ni med, kommentera gärna. All feedback välkomnas varmt!
Även uppslag till nya debattämnen mottages tacksamt. Vill ni veta vad jag tycker om något? Ge mig tips så finns det en god chans att jag skriver om det.

 

Välkomna tillbaka...

 

This is Tellus calling.... Good night for now....