Objektet talar ut

Nu ska jag berätta något för er som kommer att vända upp och ner på er värld. Något som varit ett faktum i tusentals år, men numera idogt trycks ner och ogiltiggörs av PK-eliten. En detalj angående människan och dess beteende som inte längre får sitt utrymme när det falskt godhjärtade quasifeministiska etablisemanget köpt upp varenda litet tabloidutrymme.

 

Kvinnan är ett objekt.

 

Kvinnan är för oss män ett sexuellt objekt. Så har det alltid varit, så kommer det alltid att vara, oavsett vad alla håriga feminister tycker. Vi män kommer alltid att se varenda kvinna vi möter som en potentiell partner. Det är ren biologi. Ingen politisk inriktning eller livsåskådning kan stå i vägen för biologi, mänskliga drifter och instinkter.
Jag personligen ser varenda kvinna jag ser som en potentiell partner. Jag skäms inte ett dugg för det, det är en del av att vara man. Sedan är det ju så att en stor del av dem snabbt anses som olämpliga av olika orsaker.
I stället för att bli upprörda över att någon uppmärksammar deras kroppar och personlighet borde de ta det som en komplimang att man ser dem som åtråvärda, vackra varelser.

 

Sedan ska jag avslöja en annan hemlighet. Som faktiskt är lika sann som den förra. Här kommer den:

 

Mannen är ett objekt.

 

På exakt samma sätt som ovan är mannen ett sexuellt objekt. Nu sitter säkert hälften av er tjejer och blir gröna av ilska för den här sexistiska gubben som skriver en massa dynga här. Faktum är att det säljs fler kalendrar i världen med bilder på barbröstade brandmän, bönder och andra sexpack-objekt än det säljs kalendrar innehållande bilder på tjejer. Kvinnor ser i en mycket större utsräckning än män en biofilm, endast på grund av att en attraktiv skådespelare innehar huvudrollen.
Vi män borde utnyttja detta mer och om vi kan börja inse att det är biologin som styr även här, samt att om den svenska jantelagen bekämpas med alla medel, så kommer vi alla, kvinna som man att må mycket bättre.

 

Så, slutordet kommer här.
Tjejen, om vi träffas på ett café och jag tittar lite extra länge i din urringning så betyder det förmodligen att jag tycker att dina bröst är asläckra. Jag tänker inte skämmas ett dugg för det. Och ser resten av dig bra ut så vill jag med all sannolikhet ligga med dig. Sedan är det upp till dig att godkänna mig, eller inte.

 

Och du, om du spanar in mina tatuerade biceps och börjar "sväva iväg i tankarna", så är det helt okej att du gör det. Jag blir bara glad av att du uppmärksammar mig. Du ska inte skämmas för det. Du ska inte ber om ursäkt för att jag i dina tankar redan är inne i dig. Sedan är det ju upp till mig att godkänna dig, eller inte.

 

Allt är bara ren och skär biologi.....

 

This is Tellus calling.... Good night for now....