Hota mig, I fucking dare you!

Demokraturen fortsätter visa sitt fula tryne. Idag fick jag veta att ett viktigt inlägg i våra sociala medier togs bort av personen själv. Denna herre (vars namn jag inte tänker nämna av djup respekt) och hans familj har bidragit med oerhört mycket för vårt samhälle, både lokalt i Västerås och på global nivå. Personen har genom åren ordnat åtskilliga välgörenhetsinsamlingar till katastrofer och olika forskningsfonder, hjälpt till med mat och kläder till hemlösa, flyktingar och fattiga. Han är en hederlig, engagerad person som gjort mer för andra medmänniskor än de flesta.

 

I ett inlägg i förra veckan skrev han ett inlägg där han bl.a. tycker att de invandrare som kommer hit för att våldta kvinnor, bränna bilar, förstöra, kasta sten mot polis och ambulans samt sexuellt antasta tjejer kan dra åt helvete!
Skötsamma invandrare som försöker bidra till vårt samhälle och låter bli att begå brott var enligt denna person hjärtligt älkomna till vårt vackra land.

 

Nu har han och hans familj blivit förföljda och hotade, även mordhotade. Diverse hot har även riktats mot familjens företag. Han har blivit kallad rasist och mycket andra saker. All till den grad att han nu valt att ta bort sitt Facebook-inlägg p.g.a. oro för hans familjs välbefinnande.

 

Jag känner att i och med detta har PK-packet vunnit en delseger. Precis som under Stalin i Ryssland försökte man tysta människor som var obekväma. Obekväma för att de hade rätt.
Vi ska inte göra samma misstag igen.

 

Så nu vill även jag utrycka 100%-igt medhåll för hans ord och lägga till mina 5 ören.
Denna ohyra av våldtäktsmän, mordbrännare, rånare, pedofiler, mördare, tjuvar, djurplågare, misshandlare och andra kriminella element som hittat sin väg till vårt generösa men alldeles för naiva land ska och kommer förhoppningsvis inom snar framtid att utvisas och straffas!
Jag och många andra med mig kommer att arbeta för att "avlusa" Sverige så att vi andra medborgare, vi, oavsett etnicitet, kön, ålder eller sexuell läggning, som vill och arbetar för att vara en bidragande del av samhället, ska kunna känna oss trygga!
Samtidigt vill jag även styrka de ord där jag och de flesta människor jag känner välkomnar dem som har ett faktiskt behov att fly till Sverige och gör så gott de kan för att assimileras till vårt samhälle!

 

Ni PK-tomtar som läser detta. Ni får kalla mig vad ni vill. Ni får hota mig så mycket ni vill. Ni får möta mig face to face i debatt, och ni kommer att förlora den på alla punkter. Ni får ge er på mig fysiskt, men räkna att jag slår tillbaka.
Någonting ni aldrig kan få ur mig, hur ni än försöker är min totala fokus på att få Sverige att återigen bli det trygga, vackra land där alla vi, sida vid sida går mot en ljus framtid!

 

This is Tellus calling.... Good night for now....