Min mening

Igår kväll hände det...
 
 
Jag kom på vad som saknats i mitt liv de senaste åren. Det är inte kärlek, kärleken är förgänglig, flyktig och inkonsekvent. Även om jag saknar någon att vara mig själv med, att dela allt med, så klarar jag mig okej som singel.
Det är inte upplevelser, jag gör trots allt mycket och upplever en del.
Mer stabilitet i min tillvaro hade varit skönt men jag har lärt mig att hantera kaoset runtom mig med en tesked Idon'tgiveafuck-krydda.
 
Jag jobbade en helkväll igår. Och upptäckte att jag inte känt mig så upprymd och tillfreds sedan länge.
Det är det här jag vill göra, min nya inriktning i livet kommer att vara filmproduktion! Jag har saknat denna skapandeprocess, att vara kreativ, att från en svart skärm skapa något, kläcka innovativa idéer, lära sig hur andra löst problemen innan.
 
Jag har ett mål, en ny mening. Jag kommer att bli bäst på det här, jag vill verkligen syssla med det här resten av mitt liv. Det känns så verkligen! Jag kommer att insupa all kunskap jag kan och skapa mig själv möjligheten att leva på det här. Jag vet att jag kommer att lyckas!
 
Önska mig lycka till...
 
This is Tellus calling.... Good night for now....
 
#1 - - Anonym:

Keep up the Good work mate