Grrrrr!

Sluta stirra på mig!

Din eländiga hög av återvunnen cellulosa. Med ditt blekvita flin får du mig att känna mig illa till mods, jag får ont i magen när jag inser att jag snart måste ta hand om dig. Du tror att du är så fin och oskyldig när du ligger där, fint och oskyldigt!

Men egentligen är du inget annat än ren ondska vars högsta önskan är att förgöra mig och hela min person. Jag vet att det är så även om du envisas med att påstå det motsatta.

Jo, jag vet att om du var något större så skulle inte jag få någon mat. Är det det du vill? Va? Va? Va?

Men du ska veta att det bara behövs en tändare, eller en liten tändsticka för att jag ska få dig att försvinna för alltid! Tänk på det du! Fast iofs, då skulle ju dina större kusiner våldsgästa mig inom några veckor.

 

Fan, jag får väl ta tjuren vid hornen och ta itu med dig, jävla räkningshög!

 

This is Tellus calling.... Good night for now....