Sanning 18: Mina rädslor

Jag hade inte så mycket att skriva i kväll, men kom på att jag tidigare på något sätt övergivit den långa sanningslistan, så jag ska uppdatera den med någon post.
Vi har nu kommit till post nummer 18!

Mina rädslor var det ja. Medvetet är jag rädd för en sak och det är insekter med skal på, t.ex. kackerlackor, skalbaggar mm.mm.
Inga kryp är trevliga och jag gör det mesta för att undvika dem, men skal-djur är värst!

På ett djupare plan är jag lite smått rädd för att lämna denna jord utan att ha efterlämnat något spår efter mig. Därför känns det som att det är ytterst angeläget att jag slutför min första skiva snart, så att jag i alla fall lämnar några små bitar av musik efter mig.

Jag är, i motsats till de flesta människor INTE rädd för ensamheten. Ensamheten är en god vän. Även om jag omges av människor dagligen så betyder jag inte så mycket för dem, ingen är direkt beroende av mig. Jag är i det stora hela ensam på det känslomässiga planet, det finns inte många människor som jag verkligen bryr mig om heller. Det har både för och nackdelar.

This is Tellus calling.... Good night for now....