Ett vanligt jävla blogginlägg

Ska denna gången försöka mig på ett helt jävla vanligt blogginlägg. Bara en massa spridda tankar och skit, utan någon röd tråd.

Besviken
Jag åt thailändsk mat från Spicy Hot till lunch idag. Tycker det är lite rävigt av dem att man får mindre och sämre mat av dem under lunchmenyn.

Utmattad
Ett gymbesök sedan, första sen december. Tog i rätt rejält idag och känner träningsvärken krypa upp på min rygg lite sakta just nu. Det är skönt! Jag tycker att träningsvärk faktiskt är en skön sorts värk, man vet att man jobbat med kroppen och samma sak gäller som med sex: gör det inte lite ont så gör man på fel sätt... ;)
Målet är att köra 2-3 gånger i veckan.

Taggad
Planer på att koppla in min nyköpta dator börjar bli verklighet. Bara några backuper kvar. Målet är att ha burken igång i helgen.

Förväntansfull
Beställningen från Thomann är skickad. Ny gura och en liten Line6 Pocket POD ska få mig på bättre humör.

Superglad
Blev superglad för en snäll sak som hände mig idag. Handlade ansiktsmoisturizer på Parelle.
Frågade om de har slutat med den überbra ansiktsserien Boss Skin (från Hugo). Det hade de tyvärr, och därmed finns det inte att köpa någonstans i stan.
När jag betalat för en annan, något sämre moisturizer från Loreal (ok, den är bra den med) så bad den snälla expediten mig att vänta. Hon gick in på lagret och kom ut med en Boss Skin ansiktstvätt som jag fick helt gratis (för att jag är en bra kund)!
Med all sannolikhet var det typ den sista produkten de hade sedan de slutade med Boss, men jag blev verkligen överraskad och superglad! Jag har ju tidigare handlat flera likadana tuber för över 200 pix stycket!
Tack snälla Parelle!

Orolig
Jag fick en komplimang för några dagar sedan. Först blev jag glad, mest för att personen som gav mig den nog är en av de absolut mest perfekta kvinnor jag någonsin träffat. Men snabbt förvandlades komplimangen till någonting negativt i mitt tjocka huvud. En misstro började rota sig i hjärnbalken, en misstro av typen "Varför ska hon håna mig på det sättet?! Taskigt att vara sarkastisk genom att säga något snällt till mig!"
Nu vet jag att skiten bara finns i min snedvridna skalle, men är orolig för att jag aldrig någonsin kommer att kunna ta en komplimang på allvar. Usch.... Skjut mig någon!

Rastlös
Jag har insett att jag på sistone blivit rastlös, för rastlös. Det tar emot att se en hel film, jag vill iväg och göra något annat samtidigt. Samma sak med WoW, som jag har spelat sedan c:a 6 år. Det är inte kul längre och jag har lagt spelandet på is ett tag. Loggar bara in nån halvtimme per kväll.

Fri
Deklarationen och de flesta andra papper är nu klara. Jag kan pusta ut, skicka iväg det sista denna vecka, sen är jag friiiiiii!

Partysugen
Mycket grejer på gång framöver. Morsan fyller år om 2 veckor så det blir säkert fika, sen Erotikmässan, sen Kryssning, sen Midsommarfest, sen får man hoppas på fler fester i juli!

This is Tellus calling.... Good night for now....