Stor liten nyhet!

Jag skriver det här mest för att informera mina vänner och dela med mig av min skräckfyllda glädje...
För någon vecka sedan fick jag veta att Anette, en tjej jag dejtade ett litet tag för några månader sen väntar bebis. Jag trodde inte mina öron när hon ringde och berättade om det, men det visar sig vara jag som är pappan. Nåja, tyvärr funkade det inte mellan oss men hon tänker i alla fall behålla barnet.
Jag ska självklart ta mitt ansvar och försöka vara så bra pappa jag bara kan bli och vi har kommit överens om att vi ska vara vänner och ta hand om bebisen gemensamt.
Helt jävla otroligt vilken vändning livet kan få bara genom ett telefonsamtal.
Jag är självklart nervös, men samtidigt glad och tror att allt kommer att gå fint.

Önska mig lycka till... det behöver jag...

This is Tellus calling....

Good night for now....

#1 - - Lisa:

haaa ha ha...