Alla turkar är pedofiler!

Så här är det, jag kan inte vara så där politiskt "korrekt" i denna fråga som det förväntas av en förtroendevald politiker. Jag bryr mig inte om jag blir utkastad från olika gemenskap, uppdrag eller
andra jobb. Ni kan kalla mig precis vad ni vill, men detta står jag för och kommer att stå för till den dag
jag dör!

 

Idag hatar jag turkar, ja faktiskt de flesta turkar.
Som ni säkert känner till har vi ett majoritetsparti som styr i Turkiet. Partiet heter AKP och har Erdoğan som sin partiledare och landets president.
Observera, detta är Turkiets största parti, c:a 50% av landets befolkning röstade på AKP i senaste valet, i november 2015.

 

Turkiets parlament med AKP och Erdoğan i spetsen har i dagarna tagit bort förbudet mot att ha sex med barn under 15 år och på det sätt lagliggjort och godkänt pedofili. Det är alltså helt okej enligt det turkiska folket att ha sex med barn så länge man har ett samtycke.

Nu kanske jag tänker fel här, men en 8-åring vet nog inte så himla mycket om vad "samtycke" är utan gör som föräldrarna (oftast inblandade i t.ex. arrangerade äktenskap) säger.

 

För mig är det här vidrigt på så många plan. Dels att hälften av den turkiska befolkningen stödjer detta genom att aktivt ha röstat på AKP och Erdoğan, dels att den andra hälften inte gör något och tittar på när deras barn nu blir mål för dels landets, men även hela Europas pedofiler.
Men mest dåligt mår jag av att vi i västvärlden inte verkar bry oss. En kort artikel om lagändringen fanns i 
Aftonbladet, inget mer.
Jag undrar då, var är Europas, och våra svenska politiker? Och då menar jag SAMTLIGA POLITIKER!
Var fan är Statsminister Löfven? Var är Schyman med sitt FI som är så kåt på mänskliga rättigheter? 
Eller är hon bara kåt på svarta män? 
Var fan finns Svenska Kyrkan? Varför får vi inga som helst uttalanden från varken Lööf eller Åkesson?

 

Detta är ett genuint hat från min sida, hat mot dessa fega politiker utan något som helst civilcourage och hat mot det turkiska folket! Och skippa detta jävla bullshit med att "jag röstade inte på Erdoğan". Du känner säkert minst en till turk och vet du vad? Rent statistiskt, om DU inte stödjer pedofili så gör HAN/HON det! (50% vettu)

 

Från och med nu ser jag varenda människa med turkiskt påbrå som pedofil om den inte aktivt motarbetar AKP!
Inga ursäkter! Ska ni turkar någonsin kunna rentvå den skammen ni dagit på er senast måste ni genast störta pedofilparlamentet och bestraffa alla dess anhängare.

 

Idag bränner jag med nöje Turkiets flagga!

 
 
 

This is Tellus calling.... Good night for now....

#1 - - Anonym:

Ja skiteri om du hatar turkar,,, vi är stolta att va turk, Turkarna står alltid bakom sitt land , å ni kan fårsätta hata inga problem.. vet vem vi är...

#2 - - Tomas:

Tack för din kommentar.
Som du förhoppningsvis läste i inlägget handlar det ju om lagen som tillåter att ha sex med barn.
Jag kommer alltid att hata människor som stödjer en sådan lag, oavsett om de är turkar, svenskar eller något annat.
Om en massa svenskar godtog en liknande lag så skulle jag hata dem också!