Summering av 5 månader...

Jag insåg till min stora förtvivlan att denna exponibla blogg har utsatts för oförlåtlig försummelse.
I och med detta vill jag nu göra bot och avslöja mycket känsliga detaljer om mitt liv under de senaste månaderna...
Dessa kommer med all sannolighet att förvåna många, uppröra och förfära... somliga kommer att ifrågasätta mina motiv, en del säga upp bekantskapen och några få anlita ryska maffian för att undanröja bevismaterial 1, dvs. mig...

Så... här kommer det... de slutsatser jag kunnat dra under det senaste halvåret är:

Det tar 6 månader att få tag på en sjukgymnast
Det är mer plats nu
Kärleken styrs uteslutande av genetisk arvsmassa
Jag har blivit en spännbög
Jag tycker synd om desperata människor
Bästa Irish Coffee fås på Ålandsbåt
Jag ångrar ingenting
Man är kapabel till vad som helst om trycket är tillräckligt stort
Livet ska vigas åt Dionysos
Poeter är bäst på hösten
Angdur betyder Järn-Port på Quenya
Livet är förgängligt
Allt är förgängligt
En espresso innehåller bara hälften så mycket koffein som vanligt kaffe...
... och en tredjedel så mycket syra...
Dambindor är bra till mycket

Jag lovar inte att skärpa mig nu och skriva oftare, jag säger inte heller att jag kommer att bli en bättre människa, följa pensionärer över gatan, sluta skälla på småbarn, vara snäll mot ICA-kassörskan eller den fula igelkotten på gården....
Livet får helt enkelt utvisa vad som händer framöver....

Det är brist på bra dagar i världen... och mina kuponger är slut.....

This is Tellus calling.... Good night for now....

#1 - - SALEOS:

Hehe skön blogg mannen!

Sorry för uteblivet svar på din förfrågan på ArosPortalen...men det är lungt klart du ska va med i Retard Squad...om du nu fortfarande är en JA svarare ;)

Ha det....Retard4Lajf SALEOS

#2 - - Anonym:

Haha. Klockren slutsats-lista!