Rolig jobbansökan

Denna ansökan fick jag på mailen idag. Jag skrattade till tårar. Är helt övertygad om att det är någon kompis som jävlas. Kul var det!


Hej kompis! Jag hetter XXX XXX (arabiskt namn). Jag söker den job som personlig asistenten.

Min mama jobba mentalsjukhos hema i kurdistan. Hon beretar allt jag lär mig. Jag kommer bli jätebra personlig asistent

Jag har utbildad kock och lagar falafel och chiwap. Jag jätebra tallar svenska. Inga problem!

Jag gör jätebra ta hand om personer. Jag är stark och snel.

Jag bor i råby 3 romm och kök med min mama, min papa, min mormor, min 3 bröder, min 4 systrar och 3 kosinner. Jag ochså ha egen bil den jag dellar med min kosinner. Jag vill tjäna 20000 kr i månad men utan skatt. Annars kronofogden tar allt.

Det är inte bra du ringa mig. Jag bytter numer varje vecka. Men mail du kan skika. Den jag kollar varje gong jag går i bibloteket.

Kompis du ger mej den job jag gör bra!

Hejdå från XXX XXX (arabiskt namn)


Skrattar igen, helt underbart! Hahahaha!

This is Tellus calling.... Good night for now....