SANNING 9: I MIN HANDVÄSKA

Eftersom jag i detta liv hamnat i en mansgestalt vore det ju anska lustigt att bära en handväska, däremot har jag alltid med mig en aluminiumlåda där jag förvarar alla mina dyrbarheter.

I dagsläget innehåller lådan följande:

Ett stycke alldeles för dyr, äkta Armani-plånbok, som i sin tur innehåller några plastkort, mitt körkort med en bild på mig som skulle få vilken tullkontrollant som helst att knyta mig till Al'Quaida och låsa in mig för evigt, alldeles för lite pengar och alldeles för många kvitton.

Ett stycke billig myntbörs, som i sin tur innehåller mynt och några stämpelkort, från Sanrizz, The boden mm. samt en gul shoppingsvagnsplopp (ja, det heter så! MIN blogg!).

En burk Ozon (mintpastiller).

Ett doftprov från någon bra parfymproducent (tror det är Armani Gio just nu). De små glasrören är super att ha med sig om man lämnar hemmet och kommer på att man glömt "lukta gott". Bara att hala fram doftprovet och åtgärda det enorma misstaget.

This is Tellus calling.... Good night for now....