SANNING 8: MINA SYSKON

Som jag avslöjade i ett tidigare inlägg har min pappa varit en riktig häradsbetäckare, vilket resulterat i en hel del halvsyskon där ute. De enda syskonen jag dock känner till är ett stycke (halv)syster på mors sida och två stycken (halv)systrar på fars sida.

Alla 3 är garanterat hela och intakta men jag delar hälften av den genetiska arvsmassan med dem.

En av dem bor i samma stad som jag, men vi har knappt någon kontakt alls. Jag har verkligen försökt att få lite kontakt, bjudit på fester och andra tillställningar, utan resultat. Nåja, alla väljer vi våra vägar här i livet. Men jag kan tycka att det är synd. Ok, det är 16 års åldersskillnad mellan oss, men den tillfälliga pojkvännens släkt är tydligen alltid viktigare än den egna.

De andra 2 systrarna bor i Schweiz. Jag har endast sporadisk kontakt med en av dem via Facebook.

Det känns rätt sjukt att skriva om allt detta, det är så JAG upplever saker för att det är MIN fucking blogg och jag beskriver allt samvetslöst vinklat enligt mig. Har någon invändningar så skapa er egen fucking blogg. Haha....
Nejdå, endast rena fakta presenteras, dessutom gillar jag inte att skriva om andra, bättre att skriva om företeelser.

This is Tellus calling.... Good night for now....