Kick me in da butt!

Någon får nu göra en god gärning både för samhället och undertecknad genom att högtidligt och skoningslöst sparka mig i röven.
Jag har ju hållit på med musik sedan många år och alltid haft något projekt på gång. På sistonde har jag både köpt in och fått en del bra gear för att framföra och spela in min musik. Det enda som saknas är inspiration och vilja.

Jag har 12-14 bra låtar till ett album. Flera av dem är färdiga, andra ska slutmixas och några "finputsas" och sjungas in.

Några av låtarna är riktigt starka och det kan bli en eller ett par "hits". Nu menar jag kanske inte partyhits, men såna som finns kvar hos en något bevandrad åhörarskara.
Nu måste jag bara få ur mitt något överviktiga arsle ur den berömda vagnen och se till att återigen fånga min potential och köra igång med musiken!

Glada heja-rop välkomnas. Jag behöver det just nu.

This is Tellus calling.... Good night for now....